Trainer Arianne Schekkerman: klantgericht en efficiënt

Arianne Schekkerman kent uit eigen ervaring zowel de belevingswereld van managers als die van secretaresses. Zij volgde tien jaar geleden een opleiding pedagogiek en didactiek en maakte daarna de overstap naar het trainersvak. Ze traint en coacht onder andere managementassistentes en (directie)secretaresses. Ze doet dit met enthousiasme, openheid, directheid en analytische blik. Haar brede ervaring maakt dat ze snel tot de kern van de zaak doordringt. Arianne maakt sinds augustus 2013 deel uit van het groeiende docententeam van Rieel-organisatieverbeteringen.

Expert in communicatie en persoonlijke effectiviteit

Naast trainingen verzorgde Arianne modules voor LSSO (samenwerkingsverband van opleiders voor kantoorfuncties) en NCOI. Tegenwoordig coördineert en organiseert ze een tweejarige mbo-4 opleiding tot officemanager. Haar focus ligt op het trainen van alles rondom dagelijkse communicatie en persoonlijke effectiviteit. Dat betekent dat ze veel ervaring heeft met trainingen op het gebied van gesprekstechnieken, vergadertechnieken, klantgerichtheid, assertiviteit en persoonlijke effectiviteit. Met haar horeca- achtergrond heeft ze klantgerichtheid, efficiency en gastvrijheid hoog in het vaandel staan.

Ervaring in alle sectoren

Arianne heeft een waaier aan ervaring in vele soorten profit en non-profit bedrijven: banken, horecabedrijven, maatschappelijke organisaties, onderwijsinstellingen, voedselproducenten en zorginstellingen. De omvang van haar opdrachtgevers varieert van zelfstandig professional tot internationale bedrijven. Bekijk ook eens haar profiel op LinkedIn.